Poradna Philips Azur Performer Plus GC4526/20

Autor: | Vloženo: 21.11.2017 000 16:04 | Témata: Poradna Philips Azur Performer Plus GC4526/20

Aká je životnosť žehličky GC4526/20?

Keď po necelých 2 mesiacoch prestala hriať. V servise vraj prečistili kontakty termostatu. To ju bude treba každé 2 mesiace posielať na prečistenie.

  • 22. listopadu 2017 - Oficiální zástupce značky Philips

    Dobrý den,
    životnost žehličky by měla být několik roků.
    To, že bylo zapotřebí vyčistit kontakty termostatu, považujeme za výjimečné.
    S pozdravem
    Philips

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jaroslav Szabó

      23. listopadu 2017 - Jaroslav Szabó

      Dobrý deň,
      Ja som myslel na to, že pokiaľ bol vo výrobe namontovaný vadný termostat (a to bol) tak mal byť odborne vymenený za nový a nie aby ho nejaký šuplikant "prečisťoval". Navyše ovládanie termostatu ten šuplikant pokazil, lebo koliesko termostatu ide po "prečistení" ťažko (o niečo šúcha) a miestami úplne zadŕha, takže som musel žehličku opäť reklamovať. Myslím, že pokiaľ nie je Philips schopný zabezpečiť kvalitný servis mal by v záruke vadnú žehličku vymeniť za novú alebo vrátiť peniaze. Som veľmi sklamaný s takýmito službami. S pozdravom Jaroslav.


    • Philips

      26. listopadu 2017 - Oficiální zástupce značky Philips

      Dobrý den,
      vzniklá situace nás mrzí. Pokud vám žehlička po zakoupení fungovala, nepředpokládáme, že by ve výrobě byl použit vadný termostat. Je velmi pravděpodobné, že popisované pročištění termostatu spočívalo pouze v odstranění například prachového zrnka, které se náhodně dostalo mezi kontakty termostatu. Otočný knoflík termostatu je mimo ovládání termostatu spojený rovněž s ovladačem napařování kvůli zabezpečení optimálního napařování. Při vyšších nastavených teplotách může být proto chod ovládacího kolečka teploty mírně stažený. Servis při ukončení opravy testuje funkčnost žehličky, její ovládání i při napařování. Vaše zkušenost nás proto překvapuje.
      S pozdravem
      Philips


    • Jaroslav Szabó

      27. listopadu 2017 - Jaroslav Szabó

      Dobrý deň,
      Ak Vám vadí slovo vadný, tak môžem použiť slovo nekvalitný, lebo žiadny kvalitný termostat a ani žiadny kvalitný výrobok sa nepokazí v záručnej dobe (a už vôbec nie po mesiaci). Záručná doba je práve na to aby sa prejavili skryté výrobné vady.
      A čo sa týka otočného knoflíka termostatu (myslím že som to napísal dosť jasne už prvý krát) ide ťažko a zadŕha až po oprave. Skúšal som točiť termostatom aj na inej žehličke GC4526/20 v obchode a aj na iných žehličkách Philips a na všetkých šlo otáčať knoflíkom termostatu ľahko a plynule a bez zadŕhania. Takže jednoznačne sa jedná o nekvalitný výrobok a nekvalitnú opravu (neviem čo testovali v servise po oprave).
      S pozdravom
      Jaroslav


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.