Poradna Philips Azur Performer Plus GC4527/00

Autor: | Vloženo: 22.09.2019 000 22:20 | Témata: Poradna Philips Azur Performer Plus GC4527/00

Zápach spáleniny

Dobrý den, s žehličkou jsem byla velmi spokojená. Dnes však po zapnutí začala nesnesitelně páchnout jako když uvnitř něco hoří a v horní části byl patrný i lehký dým. Žehličku jsem ihned vypojila ze sítě a po druhém pokusu se opět opakovalo. Chtěla bych se zeptat, zda je možné, že v žehličce něco ,,vyhořelo,, a pokud ano zda je možnost nechat žehličku opravit (zda je tedy vůbec rozebíratelná co se týká otevření plastových částí) a v jaké cenové relaci se oprava může pohybovat nebo zda pořídit novou. Žehlička je stará 4 roky a využívána byla asi 1x týdně). Děkuji za odpověď. BS

  • 23. září 2019 - Oficiální zástupce značky Philips

    Dobrý den,
    těší nás, že jste s žehličkou byla doposud spokojena.
    Prosím, ohledně tohoto problému nás neváhejte kontaktovat na naší online podpoře, kde společně vše probereme a pokusíme se zjistit, co se mohlo přihodit.
    Pokud by bylo potřeba, aby se na závadu podíval specialista, doporučili bychom vám navštívit jedno z našich autorizovaných servisních středisek.
    Pakliže máte žehličku stále ještě v záruce, měla by být kontrola/oprava v servisním středisku zdarma.
    Odkaz na online podporu vám zasíláme zde:
    https://m.me/philipsczechrepublic
    Jsme k dispozici pondělí - pátek (8:00 - 22:00) a sobota - neděle (10:00 - 22:00).
    Děkujeme vám, váš Philips tým

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • SB

      23. září 2019 - SB

      Dobrý den, velice děkuji za rychlou odpověď i doporučení. S pozdravem SB


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.