Poradna Philips Azur Performer Plus GC4527/00

Autor: Registrovaný uživatel | Vloženo: 02.09.2020 000 10:47 | Témata: Poradna Philips Azur Performer Plus GC4527/00

Registrovaný uživatel

Registrovaný uživatel

Napařování při nižších stupních teploty

Dobrý den!
Včera jsem obdržel objednanou žehličku Philips GC4527/00 a zatím jedno velké zklamání. Jednak z ní teče voda, takže obratem řeším reklamaci, ale ještě víc mě zklamalo, že při stupních teploty 1 a 2 (tečky) vůbec nenapařuje. Chápu to po přečtení návodu i pohledu na ovládací prvky žehličky správně, že napařování se aktivuje až při vyšším stupni než 2 (byť jen "o chlup")?
Žehlení košil na 1 stupeň byla s mou starou Philipskou radost, bez páry si to ani nechci představovat!
Děkuji za odpověď.

  • 5. září 2020 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den.
    Děkujeme, že jste se na nás obrátil. Bohužel, takto na dálku nejsme schopni jistě příčinu problému diagnostikovat.
    Co se týče vytékání vody, doporučili bychom se prvně ujistit, zdali nebyla přeplněna nádržka na vodu.
    Pokud z žehlící plochy uniká voda, je též možné, že funkce parního rázu nepracuje zcela správně. V takovém případě je možné, že došlo k použití funkce parního rázu při příliš nízké teplotě.
    Proto bychom doporučili nastavit takovou teplotu žehlení, při níž lze použít funkci parního rázu, a to tedy ●●● do polohy MAX.
    V případě, že by problém dále přetrvával, neváhejte se obrátit na náš tým na odkaze: https://m.me/philipsczechrepublic
    Jsme k dispozici pondělí - pátek (8:00 - 22:00) a sobota - neděle (10:00 - 22:00).
    Týmu případně neváhejte zaslat modelové označení, popis problému a nejlépe i video, kde by byl problém viditelný.
    Děkujeme vám.
    Tým Philips

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Pavel K.

      6. září 2020 - Pavel K.

      Uvedeno v recenzi: "konzultoval jsem s on-line podporou Philips ČR" (na FB Messengeru).
      Čili: NE, nemusíte diagnostikovat problém na dálku, na základě pořízených přiložených fotografií a vyzvánění vyžádaného videa vaši kolegové problém doiagnostikovali (= vadný kus). NE, nejsem jelito a nepřeplňuji nádržku na vodu (vždy raději plním trochu pod "Max"). NE, nejsem ani vemeno a čtu vždy návod - parní ráz jsem vůbec nepoužil.

      Naštěstí jsem na značku Philips nezanevřel a "Azur Advanced" co jsem obratem koupil funguje úžasně!


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.