Poradna Žehličky


Autor: | Vloženo: 29.10.2012 000 19:59 | Témata: Poradna Žehličky

Kde reklamovat zboží nakoupené v prodejně Euronics - Elektro Krejcar v Plzni u Hornbachu?

Zakoupila jsem si v srpnu žehličku v prodejně Euronics - Elektro Krejcar v Plzni u Hornbachu. Žehlička přestala naprosto fungovat a když jsem ji vzala, že ji odvezu na reklamaci, narazila jsem na zavřené dveře. Ani nápis už tam není.
Neporadíte někdo, co se s tím dá dělat? Nebyla to žehlička za pár stovek a teď je z ní nefunkční krám.

  • 29. října 2012 - Oficiální zástupce obchodu muj-Remington.cz

    Dobrý den,
    záleží na značce. Jaká je značka žehličky?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Hopsinka Hopsinkovatá

      29. října 2012 - Hopsinka Hopsinkovatá

      Je to Rowenta.
      Ale víc mě děsí, že z téhle prodejny máme kde co, i celá naše rodina a teď tohle. Prodejna fuč a nikde žádné info....A člověk nemá zastání...
      Co když odejde něco dalšího?


    • muj-Remington.cz

      29. října 2012 - Oficiální zástupce obchodu muj-Remington.cz

      Tak zde postup:
      1.dejte si stránky: http://www.rowenta.cz
      2.dejte si odkaz: informace pro spotřebitele (je to dole v šedym pruhu)
      3. v třetím chlívečku je - servisní střediska
      4, Vyberte region a zvolte servis, zde jsou již kontakty

      V servisu žádejte záruční opravu a musí Vám ji poskytnout případně předat kontakt na jiný servis. Zde vám jistě pomohou a budete mít zpátky funkční výrobek.

      S pozdravem,
      http://www.muj-remington.cz


    • Anonymní uživatel

      29. října 2012 - Anonymní uživatel

      Díky. Přijde mi jenom smutné, že si člověk něco koupí tak, aby to měl blízko a za chvíli je všechno jinak a reklamace bude vyřizovat kdo ví kde :-(


    • muj-Remington.cz

      29. října 2012 - Oficiální zástupce obchodu muj-Remington.cz

      Chápu,
      mi prodáváme Remington a věříme že zde dlouho budeme :-)
      Ale distributor musí zajistit servis a v konečném důsledku to vždy v takovém servisu končí.
      Přeji hodně štěstí a funkčních výrobků.


    • muj-Remington.cz

      29. října 2012 - Oficiální zástupce obchodu muj-Remington.cz

      Omlouvám se za hrubku, je již pozdě :-)


    • Peťa

      30. října 2012 - Peťa

      V úterním Deníku byl inzerát nějakého advokáta, že hledá zákazníky Euronics prodejny u Hornbachu :-(


  • Karlos

    Karlos

    29. října 2012

    Já bych tedy volil Elme.cz Mám s nimi super zkušenost a teď prý otevřeli výdejní místo i v Plzni. Není problém s reklamací, jenom jim trošku vázne doprava s Toptransem. Ale pokud jste z Plzně, můžete si zboží bez problémů vyzvednout osobně.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Anonymní uživatel

      29. října 2012 - Anonymní uživatel

      Super rada, ale já nechci nic kupovat. Já jenom řeším, kde reklamovat, když je prodejna očividně zrušená.
      Poradí někdo?


    • muj-Remington.cz

      29. října 2012 - Oficiální zástupce obchodu muj-Remington.cz

      Dobrý den, snažila jsem se zeptat o jakou značku výrobku se jedná, v závislosti na tom lze reklamaci uplatnit přímo u distributora dané žehličky.


    • muj-Remington.cz

      29. října 2012 - Oficiální zástupce obchodu muj-Remington.cz

      Omlouvám se, už vidím, jdu pátrat vydržte chvilku.


    • Zehlicky.cz

      29. října 2012 - Komentář partnera sekce Zehlicky.cz

      Dobrý den, autorizovaný servis pro značky:
      Tefal, Rowenta, Krups, Moulinex (skupina SEB GROUPE)
      je v Plzni:
      KREMAL - JANA KRETSCHMEROVÁ
      HUSOVO NÁMĚSTÍ 3
      301 00 PLZEŇ
      Telefon: 605294558
      V rámcí záruční doby můžete samozřejěm využít jakýkoli autorizovaný servis. Postačí Vám k tomu pouze paragon nebo faktura od výrobku.
      Pokud by Vám servis sdělil, že je výrobek neopravitelný a máte žádat vrácení peněz po prodejci, mlžete využít jakoukoli prodejnu elektro Krejcar...viz. http://www.elektro-krejcar.cz...

      Hezký den,
      Michal Roškot, www.zehlicky.cz


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.